Apa citer nih KKM - SARIP KAY

Apa citer nih KKM

  • 4 min read
  • Feb 09, 2022

Apa citer nih KKM

Kes Covid-19 mencanak naik 10k hari ni, semalam 9k 5 Februari 2022, sebelum tu 7k…

Takkan nak PKP balik kot bhai…

Mampus lah camni, yang dan tempah nak kahwin, nak melancong bagai, yang berniaga baru nak hidup balik…

Yang hidup kais pagi makan pagi, kalau tak keluar tak boleh kerja, yang bergantung kepada industri pelancongan dan sebagainya akan terkesan lagi…

Ismail Sabri ada cakap, kalau kes naik pun PKPD je, dan tak akan ada PKP penuh…

Tapi kalau dah kes makin naik, cecah puluh ribu sehari, semua daerah kena PKPD, dah macam PKP la jugak kan…

Sedangkan yang lepas-lepas pun, PKP berminggu-minggu, kes tetap naik, sampai cecah 20 ribu sehari…

Tapi bila Muhyiddin dah ada ura-ura nak letak jawatan, sebab kluster mahkamah nak tarik sokongan, kes tiba-tiba turun…

Kononnya sebab dah lebih 90 peratus vaksin dua dos, jadi kes turun hasil dari imuniti kelompok…

Ok rakyat pun seronok lah bagai, yang dah vaksin pun makin kembang, konon betul la cakap KJ dan Hisham, bila imuniti kelompok lebih 80 peratus, kes akan jatuh…

Tapi bila Ismail Sabri tak nak campur kes kluster mahkamah, kes Covid-19 tiba-tiba pulak naik…

Agaknya boleh ke Ismail Sabri bertahan tak akan buat PKP penuh jika kes Covid-19 cecah 20 ribu sehari nanti…

Seolah-olah kes Covid-19 boleh diatur bila nak naik atau turun, oleh kuasa besar yang mahu pemimpin boneka kluster mahkamah mereka berkuasa…

Bila dah PKP, macam yang lepas-lepas, KKM akan cakap bila dah lengkap dos ketiga dan keempat, dah cecah imuniti kelompok 80 peratus, baru boleh buka PKP, lepas tu tukar 90 peratus, lepas tu kes pun turun, bila Najib atau Zahid kena penjara, keluar pulak varian megatron pulak, amacam best tak…

Tak payahlah nak sembang, konon kalau dah vaksin, kes naik tapi kematian tak ramai, sebab KKM dah letak kategori baru, iaitu BID atau “brought in death” untuk kematian yang berlaku di luar hospital…

Jadi kematian mengejut akibat vaksin, tak akan dikira sebagai kematian akibat Covid-19, kononnya kerana tidak mengambil dos ketiga dan keempat untuk lawan Omicron…

KKM akan beri alasan, kes kematian BID tinggi sebab ramai tak lengkap dua dos “booster”, hujah KKM bahawa kematian di hospital rendah sebab ramai dah vaksin dua dos lengkap yang pertama…

Jangan pulak KKM nak salahkan rakyat bercuti, sebab “trend” kes menaik ni dah mula sebelum 1 Februari 2022 lagi, naik dari 1k, 2k, 3k dan 1 Februari baru jadi 5k…

Lagipun yang bercuti baru-baru ni mestilah yang dah vaksin, sebab nak masuk hotel, homestay, nak rentas negeri, naik kapal terbang, naik ETS, naik feri, makan di restoran dan sebagainya, kena vaksin lengkap dua dos bhai…

Benda ni akan diulang-ulang oleh KKM, sampai lah dos ketujuh atau mungkin lebih, dan jika pada masa itu manusia mati mengejut merata-rata, masih ramai yang masih akan percaya pada KKM…

Puncanya, sebab ego tak nak terima kenyataan bahawa vaksin itu boleh membunuh, dan Covid-19 itu hanyalah ciptaan mereka untuk memaksa manusia mengambil vaksinisasi…

Patutlah banyak kes kit ujian positif walau letak air paip dan segala jenis benda, tetap jadi positif…

Macam biasa, KKM akan “claim” yang 9 ribu kes nih, 99 peratus darinya kategori 1 dan 2, yang kategori 3, 4 dan 5 tu 1 peratus je, sama je skrip macam mula-mula kes naik dulu, bila kes cecah 20 ribu pulak, mula lah kategori 4 dan 5 ramai masuk ICU, lepas tu kematian pun naik…

Jadi untuk apa sebenarnya vaksin ni ye, macam nak bunuh manusia je, sampai Mufti Perlis Dr. Asri pun dah jadi antivaksin, lepas bapa dia kena angin ahmar selepas dos ketiga, walhal sebelum tu, dia jugak yang keluar fatwa wajibkan vaksin sebab arahan ulul amri kononnya…

Nak keluar dari masalah Covid-19 ni senang je, buang je aplikasi MySejahtera, jadi tak perlu nak vaksin, bila tak vaksin, kes dan kematian pun tak ada, bila kes tak ada, tak payah nak buat ujian swab bagai, bila tak ada ujian swab, maka tak ada lah kes positif dan tak ada juga lah PKP.Apa citer nih KKM

Buktinya, negara yang rendah vaksin terutamanya di benua Afrika, tak ada kes Covid-19, dan tak ada pun kematian, walaupun WHO dakwa varian Omicron datang dari Afrika…

Negara Afrika kadar vaksinnya rendah, adalah kerana para pemimpinnya sendiri yang antivaksin dan anti WHO, kerana benua Afrika pernah dijadikan negara ujian untuk berbagai jenis vaksin, dan yang terbesar ialah Polio, serta mengakibatkan berjuta-juta kematian akibat penyakit imunisasi rendah AIDS…

Malangnya, dunia masih lagi percaya bahawa punca penyakit AIDS adalah dari virus HIV, walhal bagaimana virus HIV masih tiada vaksin, dan begitu juga dengan wabak Denggi, yang bukanlah berpunca dari nyamuk Aedes, tetapi bakteria Wolbachia yang disuntik ke dalam telur nyamuk Aedes jantan, kononnya untuk kawalan penyakit…

Antara negara bukan Afrika yang tidak mengambil peduli arahan WHO seperti Afghanistan, Syria, Kyrgyzstan, Liberia, Bosnia dan Herzegovina, Yemen, Turkmenistan, malah negara Korea Utara mencatatkan kadar 0.0 peratus vaksinisasi Covid-19, dan semua negara ini juga mencatatkan kadar kematian Covid-19 yang rendah…

Ada pulak yang jenis bingai, konon vaksin atau tak mati jugak nanti, weh kalau camtu ko tak payah makan nasi lah kan, sebab makan atau tidak ko tetap akan meninggal, tak gitu…

Ramai juga yang masih keliru dengan konsep Taqdir, kononnya semuanya dah tertulis, walhal Taqdir itu apa yang telah berlaku, dan manusia diberi akal untuk membuat pilihan sebelum melakukan sesuatu…

Jika Allah menentukan segala-galanya, mengapa pula Allah wujudkan neraka, namun maksud sebenar Taqdir telah tertulis itu ialah kekuasaan Allah yang Maha Mengetahui sebelum manusia memilih lagi, dengan kata lain, jika kita pilih untuk terjun bangunan pun Allah dah tahu dari sejak lahir lagi…

Tapi Allah juga beri amaran bahawa sesiapa yang memilih untuk terjun bangunan dan kemudian mati, maka neraka selama-lamanya, dan tak payah lah nak berdebat, nak kaji dan faham macam mana Allah boleh tahu, sebab kalau manusia boleh jelaskan ikut logik akal, maka manusia tersebut belum kenal Tuhannya…

Yang terbaru, negara Sepanyol sudah mengumumkan penarikan balik segala SOP Covid-19, selepas Itali dan Perancis, disusuli negara Britain, walhal kes Omicron di Eropah sedang meningkat naik…

Hujah WHO kononnya kes tinggi di Eropah, tetapi kematian rendah hasil vaksinisasi, walhal kerajaan Britain, Itali, Sepanyol dan Perancis mahu melaksanakan mandatori vaksin serta “lockdown”, tetapi mendapat bantahan keras dari rakyat mereka…

Jadi WHO buat cerita kononnya benua Eropah telah bebas Covid-19 kerana kadar vaksinisasi yang tinggi, jadi tak perlu lagi SOP dan “lockdown”, jika begitu mengapa pula Malaysia masih tidak bebas SOP, sedangkan lebih 95 peratus rakyat Malaysia sudah pun divaksin lengkap…

Dan apa pula kena mengena imej Mesir purba di ibu pejabat Pfizer di New York, Amerika seperti dalam video di atas…

Adakah Covid-19 ni sebenarnya senjata biologi Freemason dan Illuminati untuk jadikan manusia sebagai hamba dan korban mereka, untuk dipersembahkan kepada Dewa Ra atau lebih tepat sang Iblis, seperti di zaman Firaun…

Untuk sang Iblis membantu mereka menguasai dunia melalui perang biologi secara sah dan mengikut undang-undang, dan mereka akan terlepas dari tuduhan jenayah kemanusiaan…

Sepertimana bekas Presiden Amerika George W. Bush yang tidak dapat didakwa melakukan jenayah kemanusiaan apabila melancarkan perang kepada negara Afghanistan dan Iraq…

Selagi ramai yang percaya bahawa menara World Trade Centre benar-benar telah dirempuh pesawat yang dirampas Al-Qaeda, dan masih ramai juga yang percaya bahawa virus Covid-19 itu benar-benar mengancam nyawa manusia….

“Mereka dah lama rancang, kita je yang lalai”…

Na’udzubillahiminzalik. Wallahua’lam. Allahu Akbar. #copypaste #jangankencam #jujur

Related Post :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *